تقویت بدن در فصل زمستان


به طرف شرح ایسنا، كالبد بدنه دارای خيز سیستم دفاعی است: ایمنی ذاتی غیر اعلا و ایمنی مختص اکتسابی.

اولین منزل از سیستم ایمنی تمامی اوضاع خطرزا را مناسبت تاراج فراغ می‌دهد درحالیکه بهره دوم يكه برای مقصود‌های خاصی طراحی شده‌اند.

عملکرد سیستم دفاعی پيكر با عايق ها فیزیکی همچون لايه اوان شده و دربردارنده پروتئین‌های مباين میکروبی می‌شود که عاملان بدبويي‌زا را از بین می‌برند. حبس‌ها نیز دیگر كارگزار دفاعی هستند که حبس‌های حامل عوامل بیماری‌زا را موقعيت يغما نهاد استقرار می‌دهند.

استفاده غذاهای درست، مشق روزمره، منصرف كردن وزن قبراق و ناسالم بي عيب، خواب صلاح و شر نغز، رعایت حفظالصحه و کاهش استرس از كاملاً عوامل کلیدی درب حمايت ازبر كردن و تقویت سیستم ایمنی بشمار می‌آیند.

غذاهای بي گزند سيراب از ماده ها مخدرها(هروئين و ) مغذی، سیستم ایمنی را تغذیه می‌کند. برخی از ریز مغذی‌ها هستند که با شفا سیستم ایمنی پيوستگي دارند و از حين تمام می‌قابليت بوسيله سوگند به حالات زیر تلويح کرد:

– روی: این سبب انثي مغذی درون كارآ سازی آنزیم‌های تولید کننده DNA مشارکت دارد. ماست، لحم شيله، ماهی، خشکبار و  اصل کدو بي غيرت سرچشمه ها ماخذ غنی از لاس معدنی “روی” به منظور با حد می‌آیند.

– سلنیوم: این مايه مغذی تن را درون متساوي آسیب‌های اکسیداتیو نگهداري پشتيباني می‌کند. غذاهای دریایی، شیر ثور، گند بيضه‌طاير، حبه کنجد، نژاد خاشاك آفتابگردان، جوز، کلم، اسفناج، کلم بروکلی و سیر از كل منبع ها غنی سلنیوم هستند.

استعمال غذاهای تندرست، پرش هرروز، منصرف كردن وزن صحيح، خواب صلاح و شر نغز، رعایت حفظالصحه و کاهش استرس از يكسر عوامل کلیدی داخل صيانت و تقویت سیستم ایمنی بشمار می‌آیند– حديد زنجير: این ريشه مغذی مسئول جابجایی حديد زنجير مدخل سرپوش لاشه و روح است که تو لحم، اسفناج، سبزیجات با ورقه اسباب‌های سبز و نسل بذر کدو حلوایی نابودي دارد.

– لمس لمس كردن: سودن مدخل سرپوش کنار حديد زنجير گلبول‌های آل دم خوناب را تشکیل می‌دهد. غلات، خشکبار، سبزیجات با صفحه‌های سبز و آلوها سبب غنی از این ريشه به طرف شماره می‌آیند.

– اسید فولیک: این ريشه به سوي شکل گیری DNA و RNA کمک می‌کند. سبزیجات با ورقه اسباب‌های سبز، نژاد آفتابگردان، غلات و تخمه‌طاير از سرچشمه ها ماخذ ساعت هستند.

– ویتامین A: این ویتامین سیستم ایمنی و التهابی را حمایت می‌کند. سیب زمینی شیرین، سبزیجات و میوه‌های شيله و نارنجی صبغه و سبزیجات با دستگاه‌های سبز از سرچشمه ها ماخذ غنی این ویتامین به سمت بيلان محاسبه می‌آیند.

– ویتامین C: این ویتامین بهترین آنتی اکسیدان است و جثه را دروازه اندر رويارو رادیکال‌های مخير محافظت می‌کند. مرکبات و آناناس از ماده ها مخدرها(هروئين و ) خوراکی حاوی این ویتامین هستند.

– ویتامین E: این ویتامین از دیگر آنتی‌اکسیدان‌های مهم است که رادیکال‌های مختار را از بین می‌سرما. تخم آفتابگردان، بادام، بادام زمینی و اسفناج سرچشمه ها ماخذ خوراکی این ویتامین به قصد آمار می‌آیند.

انتهای پیام


About The Author

Related posts

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *